2020 rok był rokiem mobile. Znowu? - w ramach prelekcji przeanalizujemy najważniejsze inwestycje VC w spółki mobile-first oraz największe wzrosty ilości pobrań aplikacji mobilnych w sklepach Google i Apple. Dzięki temu wyłania nam się realistyczny obraz jakie obszary Mobile zyskują na znaczeniu, jak zmieniają się zachowania użytkowników i co naprawdę oznaczał rok Mobile w głośnym, 2020 roku.
Mobile, urządzenia wearables oraz AI to nierozłączny trójkąt. Podczas prelekcji opowiem jak wygląda globalny rynek wearables, kto jest liderem, jakie są trendy i najnowsze urządzenia. Przedstawię również jakie są zagrożenia i wyzwania związane z prywatnością. Co zmienią w tej branży algorytmy i AI? Dowiesz się także, jak wykorzystać ten trend w biznesie.
W nowym, pandemicznym świecie, technologia zawłaszcza kolejne obszary życia. Wkroczyła też w sferę naszego „dobrostanu”. Czy jednak aplikacje wellbeing i mental health to faktyczne remedium na nasze problemy w dobie izolacji?
Mobil(e)izacja kultury - jakie wyzwania stanęły przed branżą kultury w okresie pandemii i w jaki sposób wykorzystać podejście mobile-first do monetyzacji działań, nie tracąc artystycznego ducha.
Światy mobile i IoT przenikają się i mają wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. To już nie tylko inteligentne domy, smart retail, czy nowoczesna medycyna, ale również sektory, których jeszcze niedawno nie bralibyśmy pod uwagę.
Opowiemy o rozwoju SGB Mobile, jedynej w Polsce aplikacji dla 193 banków. Jakie nowości dołożyliśmy do SGB Mobile? Jak korzystają z niej nasi Klienci? Ciekawe dane i statystyki. To wszystko znajdzie w naszej prezentacji.
Case study aplikacji dla marki 4F oraz prezentacje realizacji celów jakie osiągnęła. Prelekcję poprowadzi 3 prelegentów którzy opowiedzą o obszarach za jakie byli odpowiedzialni. Opowiemy o nowatorskim podejściu do projektu.
Trudna sztuka kompromisu w trójkącie produktu cyfrowego, po osiąganiu kolejnych etapów wzrostu / dojrzałości wymaga walidacji. Czyli o walidacji i mierzeniu skuteczności celów biznesowych i wartości.
W ostatnich latach rozmawiamy głównie o projektach aplikacji skierowanych do konsumentów. W tym samym czasie niektóre globalne firmy wprowadzają „single device policy” przenosząc wszystkie istotne czynności i procesy przedsiębiorstwa do smartfona. Czy planując transformacje cyfrową swojego biznesu powinieneś zacząć od aplikacji dla pracowników? Jak wybrać odpowiedni kierunek i zestaw funkcji? Jak wykorzystać sensory i aparat czy skaner LiDAR, żeby ułatwić zarządzanie i zwiększyć produktywność?
Dominacja Internetu mobilnego powoli staje się faktem, a to oznacza tylko jedno – mobile to dziś konieczność. Zobacz, jak skutecznie wykorzystać angażujące formaty reklamowe bez ryzyka dla brand safety.
80% aplikacji wysyła powiadomienia jedynie w formie tekstu, a do tego jednakowy komunikat kierowany jest zazwyczaj do wszystkich użytkowników. Notyfikacje PUSH mają o wiele więcej możliwości i chętnie o tym opowiemy.
Nieważne, czy chcesz zdobywać ruch za pomocą Google Ads czy SEO. Te 7 wycinków kampanii pokaże Ci skalowalne inspiracje, które możesz wdrożyć u siebie.
740 mln użytkowników na świecie , 4,2 mln użytkowników w Polsce. Jak LinkedIn optymalizuje swoją aplikację mobilną zachęcając użytkowników do większej aktywizacji na serwisie?
Dlaczego musimy być świadomi zmieniającego się kontekstu wykorzystania urządzeń mobilnych? Jak pandemia powinna uczynić z nas lepszych projektantów i projektantki? Jakie możliwości otwierają się przed nami pomimo kryzysu?
Wystąpienie poruszy temat odpowiedzialności i etyki projektowania w aspekcie zmian klimatycznych i społecznych, wiążących się z tym wyzwań oraz problemów.
Na przykładzie aplikacji STOP COVID ProteGo Safe przeanalizujemy, jak kryzys może przyczynić się do prototypowania innowacyjnych rozwiązań, które następnie stają się technologiczną trampoliną do rozwoju problemów społecznych.
Polskojęzyczne interfejsy powinny gadać po ludzku. Niestety, czasami rozwiązania wymarzone przez UX Writera mogą być nieopłacalne biznesowo lub zbyt wymagające technologicznie. Opowiem, jak wybrnąć z takiej sytuacji.
Mówią, że „content is the king”, ale czy zawsze? Zastanowimy się jak stworzyć efektywną strategię contentową marki, dostosowaną do użytkowników mobilnych w zależności od kanałów, grupy docelowej i asortymentu firmy.
Jak dowodzą badania, konsumenci zmienili swoje przyzwyczajenia zakupowe, a tradycyjnie rozumiany e-commerce schodzi na drugi plan. W efekcie, firmy coraz częściej skłaniają się ku podejściu: mobile first. Przedstawiam ewolucję handlu online w kierunku silniejszego wykorzystania urządzeń i narzędzi marketingu mobilnego. Pokazuję, jak angażować, budować relację, zamykać sprzedaż i obsługiwać klientów na smartfonach i tabletach.
Wygoda użycia na małym ekranie telefonu, ułatwienia przy przeglądaniu katalogu, przejrzysta prezentacja produktu, a wreszcie sprawne przejście przez kasę – wszystkie te elementy składają się na dobre doświadczenie użytkownika. Z drugiej strony mamy to jak szybko wszystkie istotne treści zostaną zaprezentowane na ekranie, a sama strona będzie reagować na akcje użytkownika. I porządny mobilny UX, i bardzo sprawna szybkość działania to dwa podstawowe filary każdego biznesu w internecie ad 2021. Jak to wygląda w Polsce i na jakich benchmarkach powinniśmy się opierać? Zapraszam na studium wielu przypadków.
Rok 2020 zmienił sposób naszego życia. Firmy, które były obecne online, inwestowały w rozwój tego kanału. Te, które działały tylko offline – w ekspresowym tempie uruchamiały swoje strony czy sklepy internetowe. 2021 będzie jednak wymagał więcej. W jakie obszary należy inwestować? Co będzie kluczem do sukcesu? Czy na wszystkich czeka sukces, skoro 1/3 nowych kupujących w sieci chce kontynuować swoją przygodę z e-commerce także po pandemii? Podczas prelekcji wskażę, jak wyróżnić się w tłumie i z tłumu. Serdecznie zapraszam.
Pandemia rozpędziła online i mobile do prędkości światła i nie zamierza zwalniać. Wyzwań przed którymi stanęły firmy w 2020 roku nikt nie był w stanie przewidzieć. Jak nigdy wcześniej Obsługa Klienta nie odgrywała tak ważnej roli.
Badania wskazują, że na decyzje zakupowe ogromny wpływ mają opinie i rekomendacje. Dlatego pod lupę weźmiemy programy poleceń, które stały się standardem w usługach cyfrowych. Czy rzeczywiście działają? Zapraszamy na prelekcję.
Czy aplikacja mobilna obsługująca program lojalnościowy i marketplace Click&Collect może powstać dla kanału tradycyjnego i branży, która jest "analogowa"? Naszym zdaniem tak! Zmieniamy tym samym branżę lakierów samochodowych.
Śmieszne i straszne historie o błędach bezpieczeństwa w aplikacjach i systemach. Na ile jesteśmy w stanie wpływać na bezpieczeństwo naszych urządzeń i prywatność danych w świecie mobilnym? Prelekcja sygnalizuje główne zagrożenia i źródła nadużyć, podpowiadając jednocześnie jak, z perspektywy twórców aplikacji oraz zwykłych użytkowników, podnosić potencjalnie poziom bezpieczeństwa danych.
* UWAGA! Prelekcja tylko na żywo, nagranie nie będzie dostępne.
Różnica między stroną responsywną a mobilną, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie na użytkowniku, czemu służą nawigacja, filtry i wyszukiwarka na stronie, po co i jak mierzyć prędkość strony, analityka - jak z niej korzystać?