Zostań prelegentem na Mobile Trends Conference 2021.
Weź udział w CALL FOR PAPERS!

prezentacja
08:00 - 08:00
Krzysztof Marzec (DevaGroup)

7 case study z kampanii mobilnych w Google

Nie ważne, czy chcesz zdobywać ruch za pomocą Google Ads czy SEO. Te 7 wycinków kampanii pokaże Ci skalowalne inspiracje, które możesz wdrożyć u siebie.

prezentacja
08:00 - 08:00
Michał Szklarski (e-point)

Jak przebadaliśmy 50 polskich m-commerce pod kątem mobile? Case Study Retail Growth 2021

Epicka opowieść o trudach, rozterkach, światłach w tunelu oraz wynikach i spostrzeżeniach z projektu partnerskiego e-point i Google, czyli o audycie 50 polskich sklepów internetowych pod kątem zastosowanych rozwiązań mobilnych

prezentacja
08:00 - 08:00
Krzysztof Wojewodzic (Escola S.A.)

Trendy w MOBILE AD 2021

2020 rok był rokiem mobile. Znowu? - w ramach prelekcji przeanalizujemy najważniejsze inwestycje VC w spółki mobile-first oraz największe wzrosty ilości pobrań aplikacji mobilnych w sklepach Google i Apple. Dzięki temu wyłania nam się realistyczny obraz jakie obszary Mobile zyskują na znaczeniu, jak zmieniają się zachowania użytkowników i co naprawdę oznaczał rok Mobile w głośnym, 2020 roku.

prezentacja
08:00 - 08:00
Wojtek Kutyla (Kutyla Design Ltd)

Smartfon, członek pandemicznej rodziny

Dlaczego musimy być świadomi zmieniającego się kontekstu wykorzystania urządzeń mobilnych? Jak pandemia powinna uczynić z nas lepszych projektantów i projektantki? Jakie możliwości otwierają się przed nami pomimo kryzysu?

prezentacja
08:00 - 08:00
Tomasz Woźniak (Future Mind)

Mobile w służbie cyfrowej transformacji wewnętrznych procesów.

W ostatnich latach rozmawiamy głównie o projektach aplikacji skierowanych do konsumentów. W tym samym czasie niektóre globalne firmy wprowadzają „single device policy” przenosząc wszystkie istotne czynności i procesy przedsiębiorstwa do smartfona. Czy planując transformacje cyfrową swojego biznesu powinieneś zacząć od aplikacji dla pracowników? Jak wybrać odpowiedni kierunek i zestaw funkcji? Jak wykorzystać sensory i aparat czy skaner LiDAR, żeby ułatwić zarządzanie i zwiększyć produktywność?

prezentacja
08:00 - 08:00
Mateusz Romanów (25wat)

Od SafeSafe do STOP COVID ProteGo Safe

Na przykładzie aplikacji STOP COVID ProteGo Safe przeanalizujemy, jak kryzys może przyczynić się do prototypowania innowacyjnych rozwiązań, które następnie stają się technologiczną trampoliną do rozwoju problemów społecznych.

Szczegóły wkrótce

W tym roku wspierają nas

Sponsorzy

Organizator

ClickMaster

Patronat honorowy

Partnerzy