Zostań prelegentem na Mobile Trends Conference 2021.
Weź udział w CALL FOR PAPERS!
Nie ważne, czy chcesz zdobywać ruch za pomocą Google Ads czy SEO. Te 7 wycinków kampanii pokaże Ci skalowalne inspiracje, które możesz wdrożyć u siebie.
Epicka opowieść o trudach, rozterkach, światłach w tunelu oraz wynikach i spostrzeżeniach z projektu partnerskiego e-point i Google, czyli o audycie 50 polskich sklepów internetowych pod kątem zastosowanych rozwiązań mobilnych
2020 rok był rokiem mobile. Znowu? - w ramach prelekcji przeanalizujemy najważniejsze inwestycje VC w spółki mobile-first oraz największe wzrosty ilości pobrań aplikacji mobilnych w sklepach Google i Apple. Dzięki temu wyłania nam się realistyczny obraz jakie obszary Mobile zyskują na znaczeniu, jak zmieniają się zachowania użytkowników i co naprawdę oznaczał rok Mobile w głośnym, 2020 roku.
Dlaczego musimy być świadomi zmieniającego się kontekstu wykorzystania urządzeń mobilnych? Jak pandemia powinna uczynić z nas lepszych projektantów i projektantki? Jakie możliwości otwierają się przed nami pomimo kryzysu?
W ostatnich latach rozmawiamy głównie o projektach aplikacji skierowanych do konsumentów. W tym samym czasie niektóre globalne firmy wprowadzają „single device policy” przenosząc wszystkie istotne czynności i procesy przedsiębiorstwa do smartfona. Czy planując transformacje cyfrową swojego biznesu powinieneś zacząć od aplikacji dla pracowników? Jak wybrać odpowiedni kierunek i zestaw funkcji? Jak wykorzystać sensory i aparat czy skaner LiDAR, żeby ułatwić zarządzanie i zwiększyć produktywność?
Na przykładzie aplikacji STOP COVID ProteGo Safe przeanalizujemy, jak kryzys może przyczynić się do prototypowania innowacyjnych rozwiązań, które następnie stają się technologiczną trampoliną do rozwoju problemów społecznych.
Szczegóły wkrótce