8:45 - 9:00

Rozpoczęcie

prezentacja
9:00 - 9:25
Krzysztof Wojewodzic (Escola)

Trendy w MOBILE AD 2021

2020 rok był rokiem mobile. Znowu? - w ramach prelekcji przeanalizujemy najważniejsze inwestycje VC w spółki mobile-first oraz największe wzrosty ilości pobrań aplikacji mobilnych w sklepach Google i Apple. Dzięki temu wyłania nam się realistyczny obraz jakie obszary Mobile zyskują na znaczeniu, jak zmieniają się zachowania użytkowników i co naprawdę oznaczał rok Mobile w głośnym, 2020 roku.

prezentacja
9:30 - 9:55
Artur Kurasiński (kurasinski.com)

Nasze zdrowie w oczach maszyn - o połączeniu mobile i wearables z naciskiem na health!

Mobile, urządzenia wearables oraz AI to nierozłączny trójkąt. Podczas prelekcji opowiem jak wygląda globalny rynek wearables, kto jest liderem, jakie są trendy i najnowsze urządzenia. Przedstawię również jakie są zagrożenia i wyzwania związane z prywatnością. Co zmienią w tej branży algorytmy i AI? Dowiesz się także, jak wykorzystać ten trend w biznesie.

prezentacja
10:00 - 10:25
Miłosz Matyaszczyk (Artegence), Edyta Cieślewicz (Artegence)

Technologia w służbie wellbeing – wsparcie czy rozdarcie.

W nowym, pandemicznym świecie, technologia zawłaszcza kolejne obszary życia. Wkroczyła też w sferę naszego „dobrostanu”. Czy jednak aplikacje wellbeing i mental health to faktyczne remedium na nasze problemy w dobie izolacji?

10:25 - 11:00

Czas na kawę!

prezentacja
11:00 - 11:25

Mobil(e)izacja kultury - jakie wyzwania stanęły przed branżą kultury w okresie pandemii i w jaki sposób wykorzystać podejście mobile-first do monetyzacji działań, nie tracąc artystycznego ducha.

prezentacja
11:30 - 11:55
Paweł Herman (Netizens)

Jak tworzyć produkty mobilne w świecie Internetu Rzeczy?

Światy mobile i IoT przenikają się i mają wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. To już nie tylko inteligentne domy, smart retail, czy nowoczesna medycyna, ale również sektory, których jeszcze niedawno nie bralibyśmy pod uwagę.

prezentacja
12:00 - 12:25
Artur Józefowski (SGB-Bank), Jakub Wyparło (SGB-Bank)

Jak bankowa aplikacja mobilna pomaga w codziennym życiu

Opowiemy o rozwoju SGB Mobile, jedynej w Polsce aplikacji dla 193 banków. Jakie nowości dołożyliśmy do SGB Mobile? Jak korzystają z niej nasi Klienci? Ciekawe dane i statystyki. To wszystko znajdzie w naszej prezentacji.

12:30 - 13:00

Przerwa obiadowa

prezentacja
13:00 - 13:25
Filip Iwański (IMAGINE), Łukasz Świerk (OTCF), Paweł Lipka (Goodylabs)

Wszyscy o tym tylko mówią, a MY to wspólnie zrobiliśmy — Case Study aplikacji 4F

Case study aplikacji dla marki 4F oraz prezentacje realizacji celów jakie osiągnęła. Prelekcję poprowadzi 3 prelegentów którzy opowiedzą o obszarach za jakie byli odpowiedzialni. Opowiemy o nowatorskim podejściu do projektu.

prezentacja
13:30 - 13:55
Tomasz Żmuda (Morele.net)

Audyt w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego

Trudna sztuka kompromisu w trójkącie produktu cyfrowego, po osiąganiu kolejnych etapów wzrostu / dojrzałości wymaga walidacji. Czyli o walidacji i mierzeniu skuteczności celów biznesowych i wartości.

prezentacja
14:00 - 14:25
Tomasz Woźniak (Future Mind)

Mobile w służbie cyfrowej transformacji wewnętrznych procesów.

W ostatnich latach rozmawiamy głównie o projektach aplikacji skierowanych do konsumentów. W tym samym czasie niektóre globalne firmy wprowadzają „single device policy” przenosząc wszystkie istotne czynności i procesy przedsiębiorstwa do smartfona. Czy planując transformacje cyfrową swojego biznesu powinieneś zacząć od aplikacji dla pracowników? Jak wybrać odpowiedni kierunek i zestaw funkcji? Jak wykorzystać sensory i aparat czy skaner LiDAR, żeby ułatwić zarządzanie i zwiększyć produktywność?

14:30 - 15:00

Czas na kawę!

prezentacja
15:00 - 15:25
Nikodem Sarna (YOC), Sylwia Kaska (YOC)

Rich Media na smartfonach, czyli jak wygrać walkę o uwagę użytkownika

Dominacja Internetu mobilnego powoli staje się faktem, a to oznacza tylko jedno – mobile to dziś konieczność. Zobacz, jak skutecznie wykorzystać angażujące formaty reklamowe bez ryzyka dla brand safety.

prezentacja
15:30 - 15:55
Piotr Gorzyński (Vercom)

Wszystko o mobile PUSH

80% aplikacji wysyła powiadomienia jedynie w formie tekstu, a do tego jednakowy komunikat kierowany jest zazwyczaj do wszystkich użytkowników. Notyfikacje PUSH mają o wiele więcej możliwości i chętnie o tym opowiemy.

prezentacja
16:00 - 16:25
Krzysztof Marzec (DevaGroup)

7 case study z kampanii mobilnych w Google

Nieważne, czy chcesz zdobywać ruch za pomocą Google Ads czy SEO. Te 7 wycinków kampanii pokaże Ci skalowalne inspiracje, które możesz wdrożyć u siebie.

prezentacja
16:30 - 16:55
Łukasz Dębski (OVHcloud)

Jak aplikacja mobilna LinkedIn zachęca do aktywizacji użytkowników?

740 mln użytkowników na świecie , 4,2 mln użytkowników w Polsce. Jak LinkedIn optymalizuje swoją aplikację mobilną zachęcając użytkowników do większej aktywizacji na serwisie?

17:00 - 17:10

Zakończenie

19:00 - 21:00

Gala Mobile Trends Awards 2020

8:45 - 9:00

Rozpoczęcie

prezentacja
9:00 - 9:25
Wojtek Kutyla (Kutyla Design Ltd)

Smartfon, członek pandemicznej rodziny

Dlaczego musimy być świadomi zmieniającego się kontekstu wykorzystania urządzeń mobilnych? Jak pandemia powinna uczynić z nas lepszych projektantów i projektantki? Jakie możliwości otwierają się przed nami pomimo kryzysu?

prezentacja
9:30 - 9:55
Jacek Opaluch (New Digital Street)

Projektowanie i proces projektowania w aspekcie odpowiedzialności, etyki i zmian klimatycznych

Wystąpienie poruszy temat odpowiedzialności i etyki projektowania w aspekcie zmian klimatycznych i społecznych, wiążących się z tym wyzwań oraz problemów.

prezentacja
10:00 - 10:25
Mateusz Romanów (25wat)

Od SafeSafe do STOP COVID ProteGo Safe

Na przykładzie aplikacji STOP COVID ProteGo Safe przeanalizujemy, jak kryzys może przyczynić się do prototypowania innowacyjnych rozwiązań, które następnie stają się technologiczną trampoliną do rozwoju problemów społecznych.

10:30 - 11:00

Czas na kawę!

prezentacja
11:00 - 11:25
Bartłomiej Sury (Mobee Dick)

UX writing: jak dbać o użytkownika, żeby nie zgubić po drodze biznesu i technologii

Polskojęzyczne interfejsy powinny gadać po ludzku. Niestety, czasami rozwiązania wymarzone przez UX Writera mogą być nieopłacalne biznesowo lub zbyt wymagające technologicznie. Opowiem, jak wybrnąć z takiej sytuacji.

prezentacja
11:30 - 11:55
Ewa Sulewska (Dziadek Do Orzechów)

Content marketing skrojony pod mobile

Mówią, że „content is the king”, ale czy zawsze? Zastanowimy się jak stworzyć efektywną strategię contentową marki, dostosowaną do użytkowników mobilnych w zależności od kanałów, grupy docelowej i asortymentu firmy.

prezentacja
12:00 - 12:25
Marek Oczkowski (SMSAPI)

mobile = ecommerce²

Jak dowodzą badania, konsumenci zmienili swoje przyzwyczajenia zakupowe, a tradycyjnie rozumiany e-commerce schodzi na drugi plan. W efekcie, firmy coraz częściej skłaniają się ku podejściu: mobile first. Przedstawiam ewolucję handlu online w kierunku silniejszego wykorzystania urządzeń i narzędzi marketingu mobilnego. Pokazuję, jak angażować, budować relację, zamykać sprzedaż i obsługiwać klientów na smartfonach i tabletach.

12:30 - 13:00

Przerwa obiadowa

prezentacja
13:00 - 13:25
Michał Szklarski (e-point)

Mobile UX & Performance - dwa filary najlepszych mobilnych stron WWW

Wygoda użycia na małym ekranie telefonu, ułatwienia przy przeglądaniu katalogu, przejrzysta prezentacja produktu, a wreszcie sprawne przejście przez kasę – wszystkie te elementy składają się na dobre doświadczenie użytkownika. Z drugiej strony mamy to jak szybko wszystkie istotne treści zostaną zaprezentowane na ekranie, a sama strona będzie reagować na akcje użytkownika. I porządny mobilny UX, i bardzo sprawna szybkość działania to dwa podstawowe filary każdego biznesu w internecie ad 2021. Jak to wygląda w Polsce i na jakich benchmarkach powinniśmy się opierać? Zapraszam na studium wielu przypadków.

prezentacja
13:30 - 13:55
Robert Paszkiewicz (OVHcloud)

2021 rokiem e-m-commerce, ale czy do sukcesu wystarczy tylko sklep działający na urządzeniach mobilnych?

Rok 2020 zmienił sposób naszego życia. Firmy, które były obecne online, inwestowały w rozwój tego kanału. Te, które działały tylko offline – w ekspresowym tempie uruchamiały swoje strony czy sklepy internetowe. 2021 będzie jednak wymagał więcej. W jakie obszary należy inwestować? Co będzie kluczem do sukcesu? Czy na wszystkich czeka sukces, skoro 1/3 nowych kupujących w sieci chce kontynuować swoją przygodę z e-commerce także po pandemii? Podczas prelekcji wskażę, jak wyróżnić się w tłumie i z tłumu. Serdecznie zapraszam.

prezentacja
14:00 - 14:25
Łukasz Hardek (Thulium)

Obsługa klienta na miarę 2021 roku. Czego nauczył nas rok 2020.

Pandemia rozpędziła online i mobile do prędkości światła i nie zamierza zwalniać. Wyzwań przed którymi stanęły firmy w 2020 roku nikt nie był w stanie przewidzieć. Jak nigdy wcześniej Obsługa Klienta nie odgrywała tak ważnej roli.

14:30 - 15:00

Czas na kawę!

prezentacja
15:00 - 15:25
Aleksandra Matysiak (Orange Polska), Maciej Żulewski (Orange Polska)

Czy program poleceń może stać się kluczowym źródłem pozyskania klientów dla aplikacji mobilnej?

Badania wskazują, że na decyzje zakupowe ogromny wpływ mają opinie i rekomendacje. Dlatego pod lupę weźmiemy programy poleceń, które stały się standardem w usługach cyfrowych. Czy rzeczywiście działają? Zapraszamy na prelekcję.

prezentacja
15:30 - 15:55
Marcin Obara (NOVOL), Michał Kierczyński (NOVOL)

Program lojalnościowy i platforma Click&Collect dla "analogowej" branży w kanale tradycyjnym.

Czy aplikacja mobilna obsługująca program lojalnościowy i marketplace Click&Collect może powstać dla kanału tradycyjnego i branży, która jest "analogowa"? Naszym zdaniem tak! Zmieniamy tym samym branżę lakierów samochodowych.

prezentacja
16:00 - 16:25
Mateusz Biliński (niebezpiecznik.pl)

Mój smartphone. Moje zasady. Bezpieczeństwo w świecie mobilnym.*

Śmieszne i straszne historie o błędach bezpieczeństwa w aplikacjach i systemach. Na ile jesteśmy w stanie wpływać na bezpieczeństwo naszych urządzeń i prywatność danych w świecie mobilnym? Prelekcja sygnalizuje główne zagrożenia i źródła nadużyć, podpowiadając jednocześnie jak, z perspektywy twórców aplikacji oraz zwykłych użytkowników, podnosić potencjalnie poziom bezpieczeństwa danych.

* UWAGA! Prelekcja tylko na żywo, nagranie nie będzie dostępne.

prezentacja
16:30 - 17:00
Ewa Wójcik (Firmy Jutra)

Strona mobilna: 11 ważnych rzeczy dla e-commerce

Różnica między stroną responsywną a mobilną, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie na użytkowniku, czemu służą nawigacja, filtry i wyszukiwarka na stronie, po co i jak mierzyć prędkość strony, analityka - jak z niej korzystać?

17:00 - 17:10

Zakończenie

W tym roku wspierają nas

Sponsorzy

Główny Sponsor
Sponsor Transmisji

bluemedia

Organizator

ClickMaster

Sponsor

Patronat honorowy