Studentka UX Design, absolwentka ekonomii, pracuje w branży UX od 2 lat. Większość doświadczenia zdobywała przy projektach dla branży bankowej i ubezpieczeniowej, ale także kosmetycznej, sprzedażowej i telekomunikacyjnej. W swojej pracy łączy doświadczenie naukowca z wiedzą z zakresu marketingu i ekonomii. Pasjonatka psychologii, ekonomii behawioralnej i grafiki. Współpracowała z takimi firmami jak Pekao SA, ING, AXA, Orange, Oriflame.
Od 14 lat związany z branżą mediów społecznościowych. Swoją karierę rozpoczynał w agencji social media 121PR a następnie pracował w Isobar Polska. Po 8 latach pracy w agencjach rozpoczął pracę w Socjomanii, firmie szkoleniowo – konsultingowej, gdzie prowadził szkolenia z prowadzenia kanałów social media oraz tworzył strategie i audyty. Aktualnie Social Media Manager w OVHcloud, gdzie zajmuje się promocją firmy i produktów w mediach społecznościowych za pomocą działań organicznych jak i płatnych.
Z branżą e-commerce i retail związany od 7 lat. W Vercom S.A. wspiera kluczowych klientów poprzez dobór odpowiednich rozwiązań dopasowanych do profilu klienta. Wyróżnia go kreatywne i kompleksowe podejście do strategii komunikacji, dzięki czemu potrafi doradzić i rozwiązać każdy problem. Obecnie również główny koordynator rozwoju oraz wdrożeń w zakresie komunikacji MOBILE PUSH
Head of Business Development w Netizens, firmy typu full-stack development, która od 1999 roku zrealizowała w Polsce i za granicą ponad 1500 projektów digitalowych w obszarach software, hardware i firmware. Netizens to również zeszłoroczny laureat MTA w kategorii serwis mobile/RWD - użyteczne. Paweł realizował projekty technologiczne i komunikacyjne dla takich marek jak 3M, Goodyear, ING Bank Śląski, Coca Cola, Samsung, Black Red White, BNP Paribas, Grupa Żywiec, Dan Cake i innych. Wspierał również startupy i agencje digital w tworzeniu innowacji. Zwolennik użytecznych rozwiązań technologicznych. W wolnym czasie pasjonat futbolu amerykańskiego.
Współzałożyciel i prezes studia Panowie Programiści oraz agencji consultingowej Sparing Digital Consulting. Od 10 lat, jako analityk biznesowy pomaga firmom w analizie, projektowaniu i budowaniu produktów digitalowych, dopasowanych do potrzeb klientów i użytkowników. Realizował projekty dla takich marek jak Vogue Polska, Opener Festival, Kraków Live Festival, Kukbuk, Żywiec, Spotify, BNP, wykorzystując w nich wiele innowacyjnych rozwiązań zbudowanych inhouse - m.in. system personalizacji oraz silnik WEB-AR. Realizowane projekty były wielokrotnie nagradzane m.in. w konkursach Awwwards, Mobile Trends, Mixx, KTR oraz Innovation.
Filip Iwański rozpoczął swoją przygodę ze światem digital już w 2001 roku. W 2009 założył agencję digital IMAGINE, która pomaga swoim partnerom spełniać cele biznesowe, strategiczne, komunikacyjne i inne. W swojej karierze pracował już dla takich marek jak m.in. Orange, mBank, 4F, NTFY czy Mitsubishi. Pasjonat designu oraz prostoty w projektowaniu. Absolwent ASP w Łodzi. Prywatnie szczęśliwy tata dwóch córek.
Ma ponad 15 lat doświadczenia w obszarze kart płatniczych, płatności mobilnych i aplikacji mobilnych. Aktualnie w SGB-Banku kieruje biurem, które odpowiada między innymi za budowę bankowości mobilnej SGB Mobile, rozwój płatności mobilnych oraz platformy BS API, a także bankowość internetową. Prywatnie ojciec dwóch synów, miłośnik kolarstwa szosowego i górskiego oraz pasjonat nowoczesnych technologii.
Sylwia jest aktywna w branży reklamowej już od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w prasie, jak i w telewizji oraz Internecie, pracując dla takich marek jak Puls Biznesu czy TVN. W 2017 roku dołączyła do polskiego oddziału YOC, gdzie współtworzy lokalną strategię rozwoju firmy oraz odpowiada za współpracę ze wiodącymi agencjami i domami mediowymi w Polsce. Jako absolwentka dziennikarstwa, Sylwia na bieżąco śledzi sytuację polskiego rynku mediowego i wykorzystuje swoją wiedzę w codziennej pracy. Prywatnie miłośniczka sportu i rozwoju osobistego, a także właścicielka uroczego samojeda.
Przedsiębiorca, mówca publiczny oraz autor gier i komiksów. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów Kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.
Przygodę z IT rozpoczął w roku 2004. Doświadczenie architekta IT zdobywał pracując przy projektach integracyjnych dla takich firm jak Cisco Systems, PTC ERA (obecnie T-Mobile), mBank, Payback czy Ruch S.A. Od 2011 zarządza goodylabs - software house realizującym nieszablonowe projekty dla klientów z USA, Wielkiej Brytanii i Niemiec. Prywatnie dumny ojciec 11-latka i pasjonat pływania oraz snowboardingu.
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności w tym pierwsze miejsce na Ads & Analytics Day na I love Marketing 2020 – największej branżowej konferencji w Polsce. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.
Account Manager w Efigence. Na co dzień pracuje z klientami zaspokajając ich technologiczne potrzeby, śledzi rozwój produktów oraz usług związanych z płatnościami oraz szeroko pojętym polepszaniem jakości życia.
Digital Strategy Lead w Sparing Digital Consulting i UX Lead w Panowie Programiści. Specjalizuje się w przeprowadzaniu warsztatów Design Sprint, sesji kreatywnych oraz strategicznych. Łączy doświadczenia z dziedziny marketingu i UX z umiejętnościami analizy biznesowej. Ma bogate doświadczenie w pracy zdalnej i przeprowadzaniu warsztatów na odległość.
Z nowymi technologiami w reklamie związany od samych początków swojej kariery przypadających na drugą połowę 2012 r. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużej agencji mediowej (Publicis Groupe) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart i Grupa Netsprint. Obecnie odpowiada za programmatic w YOC Poland. W 2020 roku uzyskał tytuł doktora nauk o zarządzaniu i jakości za pracę pod tytułem "Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce". Prywatnie aktywny jogin i mól książkowy, a do niedawna również pole dancer.
Blisko 15 lat doświadczenia przy wdrożeniach rozwiązań dla sprzedaży B2B / B2C. Obecnie w Spółce OTCF realizuje jedno z największych w Europie wdrożeń ERP dedykowanych dla branży Fashion, jednocześnie budując rozwiązania dla sprzedaży mobilnej i omnichanell. Tworzy nowy rozdział w rozwoju technologicznym i digitalizacji OTCF powołując komórkę IT-Lab. Pasjonat nowych technologii, sztucznej inteligencji, audiofil.
dr Krzysztof Wojewodzic – przedsiębiorca, doradca ds. strategii IT. Pracował dla międzynarodowych marek jak Xella International, NE AB, Brockhaus, konsultował razem z BCG. W latach 2010-2014 współtworzył dwie spółki, które doprowadził od zera do kilkumilionowych exit-ów. Wykładowca na ALK Koźmiński. Trzy aplikacje jakie współtworzył miały powyżej miliona pobrań. Na zaproszenie The Economist reprezentował Polskę, m.in. World Economic Forum w Davos czy Global Agenda w Londynie. Od 2017 prezes Escola S.A. tworzącej aplikacje mobilne i webowe.
Współwłaściciel i prezes Future Mind — firmy mającej za sobą ponad 200 projektów z obszaru digital. Wśród obecnych i byłych klientów firmy można wymienić: Skycash, Żabka Polska, LPP S.A., Euro RTV AGD, Empik, Virgin Mobile, Morizon S.A. czy Philips. Future Mind łączy kompetencje klasycznego software house i firmy pomagającej budować ale też rozwijać, produkty cyfrowe z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym Internetu rzeczy. Tomasz Woźniak nadal aktywnie uczestniczy w projektach klienckich, skupiając się głównie na walidacji modeli biznesowych i planowaniu strategicznym. Jest również wykładowcą kilku wyższych uczelni m.in. Collegium Civitas i Akademii Leona Koźmińskiego. W czerwcu 2019 roku został członkiem rady nadzorczej SARE S.A., notowanej na GPW.
Pracuje w zespole bankowości mobilnej i płatności mobilnych. Od ponad 3 lat w SGB-Banku, odpowiedzialny m.in. za wdrożenie płatności mobilnych BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz FItbit Pay. Aktualnie zaangażowany w budowę i rozwój zrzeszeniowej aplikacji mobilnej SGB Mobile opartej na platformie BS API. W wolnym chwilach miłośnik podróży oraz hiszpańskiej piłki nożnej.
Projektuje produkty i usługi. Z solidną wiedzą w fintech (w dziale innowacji), dla segmentu B2B. Do niedawna konsultant wspomagający zmiany w branży foodtech. Obecnie jako Head of UX & Conversion pracuje w Morele.net. Orędownik Patient Experience z doświadczeniem w branży telemedycznej. Jestem gorącym zwolennikiem zwinnych metod wytwarzania produktów cyfrowych. Stale na tropie idealnego procesu projektowego, miłośnikiem design thinking, zwolennikiem uczciwych relacji w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego: biznes - użytkownik - technologia. Jako strateg z doświadczeniem product ownera potrafię koordynować pracę zespołów zarówno projektowych jak i produktowych. Jestem laureatem nagrody MTA w 2018 za aplikację Diabdis :)
Fascynat technologii mobilnych od czasów Zaurusa SL-5500. Head of Mobile Security w Niebezpieczniku z doświadczeniem jako badacz, trener i tester bezpieczeństwa. Jeden z pierwszych posiadaczy certyfikatu CompTIA iOS Mobile App Security+. Współtworzył oprogramowanie stacji bazowych LTE w firmach Motorola i Nokia Siemens Networks. Praktyk aplikowania i analizowania metod uczenia maszynowego oraz sztucznej inteligencji m.in. w dziedzinie bezpieczeństwa cyfrowego.
Od ponad 13 lat związany z branżą internetową z czego 7 w firmach oferujących usługi w modelu SAAS. Obecnie pełni rolę Customer Success Coordinator w firmie THULIUM, posiadającym jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających obsługę klienta, gdzie odpowiada za rozwój obecnych klientów, wsparcie Działu Obsługi
W branży lakierniczej od 15 lat. Od początku jestem związany z tematami informatycznymi. Działałem w zespołach opracowujących systemy wspierające produkcję materiałów lakierniczych. Uczestniczyłem w zespole opracowującym oprogramowania do pracy z systemami kolorystycznymi oraz spectrofotometrami (urządzenie mierzące kolor m.in. na samochodzie). Wraz z rozwojem znaczenia mediów społecznościowych i online marketingu stworzyłem i nadzoruję do dziś cały proces działań komunikacyjnych, wspierających i edukacyjnych w NOVOL. Współtworzyłem zespół opracowujący strategię digitalizacji NOVOL i nowych narzędzi cyfrowych.
Wojtek Kutyła jest niezależnym konsultantem i trenerem UX i service design. Mieszka w Edynburgu. W sektorze cyfrowych produktów i usług pracuje od 1999 roku. Współpracuje z wieloma międzynarodowymi organizacjami. Regularnie odbywa wizyty w Polsce, prowadząc warsztaty, występując na konferencjach i ucząc projektantów UX zaawansowanych metod pracy w zawodzie. Buduje społeczność osób zajmujących się projektowaniem dookoła newslettera “Opowieści ze świata UX”.
Od ponad 2 lat odkrywam ekscytujący świat marketingu aplikacji mobilnych, pracując jako Senior Brand Manager w dziale marketingu oferty Orange Flex. Przygodę z marketingiem rozpoczęłam kilka lat temu, opiekując się markami Gerber a następnie KitKat. Szczególnie zafascynował mnie obszar digital marketingu i w tym kierunku rozwijam się zawodowo. Inspirują mnie społecznie odpowiedzialne rozwiązania marketingowe, które motywują i uczą. Prywatnie jestem miłośniczką pieszych wędrówek i odkrywania nowych, górskich szlaków.
W branży lakierniczej pracuję od 14 lat. Przeszedłem wszystkie szczeble w obszarze sprzedaży (przedstawiciel, koordynator), tworzenia produktów i technologii (product manager), zarządzania markami (brand manager) by dojść do zarządzania całym portfolio marek NOVOL i być odpowiedzialnym za transformację cyfrową firmy w zakresie komunikacji i narzędzi wspierających sprzedaż. Mając te doświadczenia patrzę na projekty z kilku poziomów i łatwiej jest mi zrozumieć potrzeby różnych uczestników procesu. Niezmiennie od lat poruszam się po całej skali partnerów, od małych lakierni po potężne serwisy w Europie. Dziś gdy czas cyfrowy nie jest dla nikogo obcy tworzę z zespołem narzędzia, które muszą uwzględniać specyfikę branży, jej analogową tożsamość i tradycyjny styl.
Odpowiada za budowanie relacji z partnerami biznesowymi, za utrzymywanie oraz tworzenie integracji technologicznych. W kontaktach stawia na rzeczową rozmowę prowadzącą do zrozumienia potrzeb obu stron. Można go też spotkać na scenie w trakcie branżowych wydarzeń online i offline. Prywatnie ojciec trójki dzieci, zapalony fotograf i piwowar.
Lead Designer w New Digital Street, konsultant UX w Pracowni Innowacji Naturalnych. Absolwent architektury. Od ponad 20 lat projektant UX/UI oraz projektant graficzny. Wieloletni szef zespołu (art director, dyrektor kreatywny). Współtworzył i tworzył produkty dla marek takich jak PKO BP, Carrefour, CCC, ING, PZU oraz innych.
Robert Paszkiewicz VP, Central and Eastern Europe OVHcloud Z branżą IT związany od ponad 14 lat. Do OVHcloud dołączył w 2015 r., gdzie obecnie jako VP, Central and Eastern Europe odpowiada za rozwój biznesu w obszarach chmury obliczeniowej, centrów danych oraz usług hostingowych na rynkach CEE. Wcześniej miał okazję realizować m.in. działania marketingowe w firmie ATM S.A., a także wdrażać nowe produkty z zakresu bezpieczeństwa oraz ułatwiające prowadzenie biznesu w home.pl S.A. W swoich działaniach zawsze stara się łączyć światy IT i biznesu. Prywatnie pasjonat górskich wędrówek.
współwłaściciel agencji 25wat i platformy Tytani24, zabezpieczającej serwisy webowe dostępne online. Członek klastrów ITCorner, #CyberMadeInPoland, BNI Polska. W 25wat zarządza networkiem biznesowym i projektami klientów, tworząc systemy i strategie komunikacji. Od 2016 r. kieruje rozwojem startupów Tytani24 (cyberbezpieczeństwo) i ARBUZZ (technologia AR). Z Tytani24 dostał się do programu ALPHA na lizboński Web Summit 2019, uzyskując kwalifikację do Pitch Contest. Pracował m.in. dla marek: Sony Music, Opel, Vivitek, OVH, Drogerie Natura, Organique, So!Coffee, Gazomet. Współtworzył pierwszą polską, realizowaną społecznie, aplikację do przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19 – SafeSafe App, z której we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji powstała następnie STOP COVID ProteGo Safe
Content Manager w agencji Dziadek Do Orzechów. Współpracowała z takimi firmami jak Lajkonik, Pierre Cardin, Lufthansa, City Handlowy, czy BNP Paribas. Absolwentka krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej i Wyższej Szkoły Europejskiej im. Tischnera. Entuzjastka podcastingu, analityki i nowych mediów.
UX Writer w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick. Współpracował m.in. z OLX, mElements (grupa mBank), PLL LOT czy TUiR Warta. Posiada 8-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie dziennikarstwa, prac redakcyjnych i projektowania treści. W RMF Classic prowadził wywiady z ludźmi kultury i sztuki, pracował też jako redaktor w wydawnictwach Znak i WAM. Stara się pisać po prostopolsku.
Lider innowacji i rozwiązań, product owner, speaker technologiczny i biznesowy. Doradzał i pomagał takim firmom, jak Amway, InterCars, morele.net i Leifheit w ich cyfrowej i mobilnej transformacji. Zawsze zafascynowany internetem, mobile i nowymi technologiami (takimi jak PWA, AMP, TWA, Voice UI) w połączeniu z doskonałym User Experience.
Entuzjastka szeroko pojętego marketingu internetowego i budowania zyskownych biznesów w sieci. Szczególnie interesuje się tematyką budowania i optymalizacji stron internetowych, pozycjonowaniem, content marketingiem oraz tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych Google Ads. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w zakresie wykorzystania narzędzi marketingu online w celu zwiększania sprzedaży i budowania silnego wizerunku marki. Prywatnie kocha sport, podróże i ludzi z ironicznym poczuciem humoru.
Senior Brand Manager w Orange Flex. Od 10 lat związany z rynkiem telekomunikacyjnym, na którym kreuje i wdraża produkty, z których korzystają klienci w całej Polsce. Współtworzy Orange Flex od momentu pojawienia się pierwszych pomysłów i konceptów. Fun i dobra energia w zespole, to dla niego jedne z najważniejszych czynników sukcesu. W czasie wolnym muzyka – w każdej formie, choć najlepiej z vinyla i w każdym miejscu, choć najlepiej live.